- وقتی به من فک می کنی حس می کنم از راه دور ... .
- تودلیل زندگیمی... .
- دلت جای دگربود....وغمت کنج دل ما
- توطعم لبخندوازمن گرفتی...
- احمق بودنت اونجایی ثابت میشه...که فک میکنی چون تونمیتونی کسیو جاش بیاری اونم نمیتونه
- من ازاین همه فاصله دلخورم
- دلتنگی.......................................................
- بغض سرد.....
- دلم دیوانه بودن باتورا می خواست ...
- فانوس یادت......

مگر نمی شود زیر چتر نگاه کسیخانه ای ساخت ، عاشق شد ؟ببین میان این همه معجزهچقدر شعر می شوم با تووقتی تو را می بوسمبگذار دنیا را آب برداردمن در میانِ آرامشِ آغوشِ تودر هر طوفانی به ساحل می رسممن از ت رهایی...